Meillä oli liikunnassa eilen piip-vatsalihasliikkeitä. Siis sitä, että pitää tehdä vatsalihasliikkeitä äänimerkkien tahtiin. Mä tiedän, että mun kunto ei oo mikään maailman paras, ja et vatsalihakset on kamalin. K oli mun parina ja antoi heti varoituksen selästä. En ehtin kysyy miks, ku ne piippaukset vaan jatku ja sit jo lopetin, ku hyvä et pääsin ees kerra ylös ja mua alko pyörryttää. Onneks opettaja tajus ottaa mut sivuun. Luin sit siel Cherry Juicea. Mikä ihana manga. Ei mikään lemppari, mutta rupes tekee mieli kirsikoita, eikä vieläkään se mielihalu oo lähtenny.

Innostuin kuitenkin sen verran, tai siis vatutti ku oli ni huono kunto, et kävin illal hölkäten kaupassa. Näin siel erään L:n, joka oli joskus ala-asteella mun bestis. Sillon se voitti mut kaikissa kilpailuissa, mut nyt se oli pulloja palauttamassa ja haisi tupakalta. Sanoin sille vaan, että "Lenkkii, lenkkii..." Ni se vastas että "Onnee", tainnut roolit vähän vaihtua.

Tänään meen kattoo sitä Risto Räppääjää sinne Poriin. Jos joku haluaa miitata niin mulla on varmaan taas mustat housut ja pitkä farkkutakki, paidasta ei tietoa, lyhyet hiukset sekaisin. Liikun mua hiukan pidemmän, mutta 250 päivää nuoremman tytskän kanssa. Istun kutos rivillä ihan vasemmaisena.

Apua! Nyt myöhästyn koulusta! Moikka!