Päivää päivää! Täällä on helvetillisen kuuma. 19 astetta. Juu ei se kuulosta kovin tappavalta vielä. En kyllä tajua miten pärjään kesällä, kun olen jo nyt kuin makkara grillissä... Hiki vaan lentää... Ei taidakkaan tulla tämä uusi lempipaita huomenna kouluun. Kai se on sitten tottumiskysymys. "Pitkä, kuuma kesä ja mä aion elää sen!"

Mä kuvittelin aina, et jos joku alkais rajottaa mun koneella käyntiä, se ois mun pikkuveli, joka nyttenki aina melkee puntissa roikkuen yrittää pitää mut poissa ja sen kanssa vaan reuhomassa. Mutta se veikkaus menikin pieleen. Oikea vastaus olisi ollut iskä. Se keräilee kaikkia ihme rahoja ja tajus alkaa ettiä niitä huuto.netistä. Aina kun meinaa mennä koneelle, niin siellä se tönöttää. Vähintäänkin istumassa pöydän vieressä selailemassa papereita. Eikä sitä voi siitä häätää, kun se alkais valittaa, että taasko sitä koneelle pitää päästä. Kerran päivässä pitää!! Vähintäänkin. Onneks mulle on luvattu rippilahjaks kannettava. Kesäkuun 29. tule ja pelasta!