Tänään täällä on tosi lämmin päivä. Illalla mennään mökille saunomaan, ekaa kertaa tänä keväänä. Oltiin pikkuveljen kanssa sen verran lenkillä, että vietiin kirkkoherranvirastoon mun riparipapereita ja käytiin koulun pihalla karuissa vähän pyörimässä. Kummitädin kanssa kävin rippiristejä katselemassa, mutta ei tossa paikallisessa melkein mitään ole. Täytyy käydä kaupungissa kattomassa.

Pikkuveli innostui äitin kanssa vihannespenkkiä laittamaan. Pakottivat syömään jäätelöä, että saivat niitä merkkitikkuja sinne kasvimaalleen. Söin ensin yhden ja tapani mukaan katkasin tikun, sitten söin toisen ja heitin sen tikun parvekkeelta alas, mutta se meni kuistin lautojen väliin, oli pakko syödä kolmas ja se tikku vihdoin löysi perille. Ei lisää jäätelöä enää mulle!!

Mä olen myös hurahtanut Habossa lumisotaan. Siitä on se ensimmäinen 0-100 ilmanen ja pelaan sitä kaikilla mahdollisilla hahmoilla, jotka mulla on. Rahaa mä en sinne pistä!! Toi uus habbo on paljon huononpi kuin edellinen! Tuokaa vanha takas! (Ääh... kyllä tohonki tottuu... Ei Panu jaksa näin kesän alla mielenosoitusta järjestää...)